Charlie St. Cloud

Detta var inte en bra film enligt min åsikt. Jag hängde knappt med och förstod inte direkt handlingen i den men detta är vad jag minns, rätta mig om jag har fel:
Det är en kille vid namn Charlie (Zack Efron) och hans lillebror som är med i en bilolycka. Charlie klarar sig men det gör inte hans lillebror, han dör. På begravningen så träffar Charlie honom (?!?) och då kastar de baseboll till varandra, och det gör de sen varje eftermiddag. Några år senare träffar han en tjej, Tess (Amanda Crew) som han blir kär i. Hon blir utsatt för en båtolycka ute på havet men på något sätt så vet Charlie att hon lever så han tar en båt och åker ut på havet och räddar henne.
Det var vad jag uppfattade om filmen och jag tyckte själv att den inte var bra, men det kanske bara är jag som har dålig smak på filmer.
Eller?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket snälla du:D

hur ser planerna ut för idag då?:D

2011-01-22 @ 14:07:45
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0