127 Hours


127 Timmar handlar om en kille som älskar att äventyra som till exempel att klättra ibland stora klippor som han hade bestämt sig för att göra idag. Men plötsligt när han tappar greppet i en smal spring som han klättrar i så trillar det ner en stor sten rakt på honom. Som tur nog så dog han inte men hans arm fastnar mellan stenen och bergsväggen och att försöka komma loss är ingen idé.
Filmen tycka jag var helt fantastisk. Man kan nog tro att den blir långtråkig för att men ser mest honom och när han försöker komma loss men det är faktiskt helt tvärt om. Jag vat att det finns en film där det är några personer som fastnar i en hiss och att man får se dom fast där inne i en timme. Men vad jag har hört så var den bra och jag kan lova att 127 Timmar är någon av de bästa filmerna av 2011.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej hej! Kika in på min blogg, den handlar om mode, kläder, min vardag m.m. Kram //Elsa 13 år

2011-10-11 @ 21:45:27
URL: http://www.eelsus.devote.se
Postat av: Louise

Hejhej!



Vilken fin blogg du har!



Jag har också en blogg, elsalouise.blogg.se .



I min blogg skriver jag mest om stil, vardag & jag visar er mina foton.

Men jag ger också olika tips med mera, t.ex att lära sig fota bättre!



Om du är intresserad av fotografering så ska du verkligen besöka min blogg, du kommer inte ångra dig, men jag skriver ju också om mycket annat!



Om du har bloglovin, så får du gärna lägga till mig där, kommentera bara i min blogg sedan så jag kan lägga till dig också, för då blir det ju rättvist ! :)

Hoppas du får en jättebra dag och hoppas vi hörs vidare i min blogg, kramis! ♥

2011-10-14 @ 17:38:35
URL: http://elsalouise.blogg.se/
Postat av: Malin

den har jag hemma men inte sett den än, får ta och se den snart :)

2011-11-02 @ 14:47:06
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0