Ännu fler knäppa bilder

Minns ni sist jag skrev om sånt här?
De rör sig inte även om man vill tro det:
Psychedelic Optical Illusion Collection
Psychedelic Optical Illusion Collection
Psychedelic Optical Illusion Collection
Psychedelic Optical Illusion Collection
Denna bilden rör sig inte mer än att färgerna ändras:
Flying Through City Stereogram
Här rör sig bara bakgrunden, inte ovalerna:
Swimming Fish Optical Illusion
Du kan få hjulet att snurra andra hållet genom att titta på prickarna:
Wheel of Confusion Magic Trick
Om man tittar tillräckligt länge så byter den färg:
Seeing a New Color Illusion
Det andra inlägget kan ni komma till om ni klickar HÄR!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: om du hjälper mig att få ihop åtminstonde typ tre till kommentarer på frågestunden, så kommer första delen av novellen! :) dock kan jag inte försäkra nu.. eftersom nu har mitt internet försvunnit.... (nu sitter jag på trådlöst och det är seegt)



Om jag inte hittar svaren på frågorna om Justin frågar jag dig! absolut! Tack! :D

2011-01-12 @ 19:27:25
URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Cody Simpson blogg

Hej !



Gillar du Cody Simpson ?

2011-01-15 @ 20:42:59
URL: http://codyrsimpson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0